Internet oferuje wiele wspaniałych możliwości, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu. Dzięki niemu Twój sklep dociera nie tylko do lokalnych klientów, ale do interesantów na całym świecie. Przy obecnej technologii realizacja zamówień internetowych jest szybka i prosta, ponieważ bez wychodzenia z domu jesteśmy w stanie zrobić zakupy w kilka minut, a kurier dostarczy produkty bezpośrednio pod nasze drzwi. Dodatkowo asortyment często jest w niższych cenach, niż np. w przypadku placówek stacjonarnych.
Sklep niestety pobiera również opłatę za dostawę. Oczywiście warto ustalić próg, od którego jesteśmy w stanie klientom zaoferować bezpłatny transport produktów, lecz należy wziąć pod uwagę, że przedsiębiorca także ponosi koszty, np. zakupu pudełek. Ile kosztują kartony, gdzie ich szukać, jak kupić odpowiedni rozmiar i czy ich jakość ma znaczenie? Przedstawimy wszystkie informacje na ten temat w dalszej części tekstu, gdzie serdecznie zapraszamy.
Dostosuj rozmiar do zamówienia i produktów
Kiedy handlujesz odzieżą, jakość kartonów pod względem rozmiaru nie ma aż tak dużego znaczenia, ponieważ nie musisz obawiać się o odpowiednie usztywnienie asortymentu znajdującego się wewnątrz. Nie ulegnie on w końcu uszkodzeniu, gdy zwyczajnie trafi na coś twardego lub paczka upadnie. Należy jednak pamiętać o tym, że klienci mają różne zamówienia – od pojedynczego t-shirtu, po kurtki, bluzy, czapki, spodnie itp. Kartony powinny zatem pomieścić wszystko na raz, lecz jeśli nie ma takiej możliwości, trzeba stanąć na wysokości zadania i nadać dwie paczki, które będą przykładowo owinięte folią stretch, by wyszły jako jedna przesyłka i dotarły w tym samym momencie. Zrób jednak badanie rynku, jak wiele masz zamówień o określonej wielkości i zbierając kartony, zainwestuj najwięcej w te, których najczęściej będziesz używać. Warto mieć inne rozmiary do dyspozycji, lecz prawdopodobnie w mniejszej ilości.
Czy jakość kartonów ma znaczenie?
Oczywiście, że tak. Zacznijmy od ich grubości i sztywności, co z pewnością przełoży się nie tylko na bezpieczeństwo towaru, ale również stan paczki. Pracownicy transportu nie zawsze są delikatni, a kartony bez wątpienia nie należą do najbardziej wytrzymałych. Im są one grubsze, tym lepiej. Warto dodać im także elementów personalizowanych, do których zaliczyć można między innymi nadrukowane logo lub taśmę z nazwą firmy i jej mottem itp. elementy. Klienci bez wątpienia docenią takie smaczki, które od razu pokażą im, że korzystają z usług sklepu, który dba o pełen profesjonalizm i najdrobniejsze detale.